2015. szeptember 11., péntek

"Take me to church"


Lucy:


Szinte egy örökkévalóságig tartott, amíg Aaron visszajött a szobába. Vajon Qhuinn mit akarhatott tőle. Nem szeretnék tolakodó és idegesítő lenni számára, szóval lehet, jobban járok, ha inkább nem kérdezek rá. Ha akarja, elmondja. Ledőltem az ágyra és egy halk sóhajt hallatattam. Ez a vita anyuékkal egy kicsit kimerített. Behunytam a szemem, majd egy pillanattal később egy kéz karolt át és ölelt szorosan magához. Mélyet szippantott a hajamba én pedig beleborzongtam.
- Minden rendben lesz, hidd el nekem – mormogta a vadászom.
- Hiszek neked.
- Helyes – lélegzett fel. – Akarod tudni mit akart Qhuinn?
- Ha szeretnéd, elmondod. Én nem követelőzök.
- Imádlak te nő – hallottam meg nevető hangját. – Szerelmes – jelentette ki, mire nekem még a lélegzetem is elállt.
- Tessék? – nyögtem hitetlenkedve.
- Jól hallottad. Szerelmes lett valami Nax vagy Nür?
- Nyx – vágtam közbe. Mi az ördög? De hiszen kiskora óta utálják egymást. Vagyis pontosabban inkább Qhuinn utálta őt. Ez elég meglepő hír volt számomra. Akkor az álmom…
- Jól vagy?
- Természetesen. Örülök, hogy Qhuinn boldog. De várjunk! Miért pont téged hívott fel ezzel kapcsolatban? – húztam össze a szemöldökömet.
- Ő maga sem tudta. De remélem segítettem neki.
- Hmm – gondolkoztam el. Nem tudtam mit mondhatnék. A csendet a mobilom csengése zavarta meg.

„   Take me to church
I'll worship like a dog at the shrine of your lies
I'll tell you my sins and you can sharpen your knife
Offer me that deathless death
Good God, let me give you my life”

Ez egy démonnak nem túl furcsa csengőhang? – nézett rám furán Aaron.
- Cscscs szeretem ezt a számot – nyújtottam ki a nyelvemet rá, mire ő egy bugyi szaggatós mosolyt villantott. – Szia Sally! – vettem végül fel.
- Hello Luc-Luc! Megzavartam valamit?
- Nem, mond nyugodtan – dőltem vissza az ágyba. Azt hiszem kár volt, ugyanis Aaron keze vándorolni kezdett a testemen. A számat beharapva fojtottam vissza egy sóhajt. Szúrósan néztem rá, de ő csak rám mosolygott és tovább folytatta az utat. A francba ez így nem lesz jó!
- …szóval ezt beszéltük meg Elenával. Van kedved eljönni velünk? – hallottam meg barátnőm hangját a telefonban. Basszus! Nem figyeltem rá.
- Persze. Hova is?
- A moziba. Megnéznénk A (sz)ex az oka mindennek c. filmet. De már elmondtam mindent, mond te hova figyelsz? – hallottam egy kisebb felháborodást a hangjában. Hát bocsi Sally, de jelenleg nem rád, hanem a bugyimba kalandozó ujjakra.
- A francba! – nyögtem fel, amikor megérintett ott.
- Tessék?
- Ööö..a francba eszembe jutott,hogy anya megkért, hogy takarítsak ma ki mielőtt hazaér,de még hozzá sem kezdtem – hazudtam gyorsan.
- Miért? Beteg lett megint a házvezetőnőtök?
- Igen – tört ki belőlem.
- Biztos, hogy minden rendben veled? Ma annyira furcsa vagy?
- Tökéletesen vagyok. Akkor majd még megbeszéljük ezt a mozit. Én benne vagyok, de most mennem kell, mert anyu nemsokára hazaér. Szia! – hadartam el gyorsan mindent, majd kinyomtam. Ezért még meg fog ölni, de majd jóváteszem.
- Te aljas kis … - nem tudtam befejezni a mondatot,mivel egy csókkal elhallgattatott. Ezt még visszakapja. De most átadtam magam az érzésnek. Nyelve bejutásért könyörgött én pedig nem tudtam neki ellenállni. A csók egyre hevesebbé vált és egyre kevesebb ruha volt rajtunk. Szinte észbe sem kaptam, de már magamban éreztem lüktető hímvesszőjét. Az érzéstől mindketten felnyögtünk, testünk pedig ritmikus mozgásba kezdett. Kezemet a hátára csúsztattam, hogy még jobban érezhessem őt, körmeimet pedig akaratlanul is belemélyesztettem izmaiba. A nyakamat csókolgatva és lent kényeztetve vezetett végig a gyönyör útján.
- Aszta – leheltem.
- Hát én is ezt mondom. 

2 megjegyzés:

  1. Fhuu... Nessa, hát nem hazudtoltad meg magad most sem! Wááááá, de jó lett ;D Borzasztóan imàdom ezt a Lucy+Aaron párost!!! ;) nagyon jó lett és örülök, hogy elolvashattam ;3

    U.i.: Remélem minél hamarabb folytatni fogjátok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! ^^ <3 Nagyon örülök neki,hogy tetszett! Megpróbáljuk minél hamarabb folytatni csak nekünk is most hogy elkezdődött a suli egy kicsit el vagyunk havazva :) De próbálunk igyekezni! Köszi, hogy írtál puszii :*

      Törlés