2015. július 22., szerda

"Tökéletes vagy"

Qhuinn:

Egy hirtelen jött ötlet volt tőlem, hogy felhívjam Aaront. Magam sem értem, hogy miért pont őt hívtam. De egy dologban már biztos voltam felőle. Már megbocsátottam neki és áldásom rájuk Lucyval. Remélem, hogy boldogok.
- Pont, mint a lányok. Na ki vele! – hallottam csíntalan kíváncsi hangját.
- Jól van elmesélem neked a lényeget, de arra kérlek, hogy ne szólj közbe. Hallgass végig.
- Rendben van. Szóval, van egy csaj. Egy nagyon szuper csaj - vettem mély lélegzetet. - Totál szeretem idegesíteni és kiskorunk óta ismerjük egymást. Nyxnek hívják és állítólag mikor róla beszélek, mindig mosolygok pedig szerintem ez baromság - nevettem fel kínosan. - De ma olyat tettem, amit még én magam sem tudok hova tenni. Hirtelen felindulásból jött és megcsókoltam. Aztán pedig annyira összezavarodtam, hogy otthagytam a szobában -fejeztem be a még számomra is zavaros mesélést. Szuper ezt sem értem. Mi a franc van velem? Lucynál miért nem éreztem ilyesmit? Aaron a vonal mögül nem szólt egy szót se,de tudtam, hogy itt van, mivel a légzését még hallottam.
 - Öhm most már megszólalhatsz. 
- Szólnék én, ha tudnék mit mondani - szólt bele végül abba a nyamvadt készülékbe. - Szóval, először is töki te totál szerelmes vagy. Másodszor egy balfasz vagy. Megcsókoltad és otthagytad? Te neked minden rendben van odabent? 
- A jelenlegi állapotomban nincs.
- Vettem észre. 
- És mit tanácsolsz, most mit tegyek? - dőltem neki a folyosó falának. 
- Azt, hogy légy férfi és told vissza a segged  a lányhoz. Ne hagyd ezt a remek lehetőséget elúszni Qhuinn. 
- Igazad van - bólintottam egyet, bár ezt nem láthatta. - Köszönök mindent.
- Én köszönöm, hogy felhívtál azok után...
- Már nem haragszom rád haver. Akkor már halott lennél - mosolyodtam el gonoszan.
- Ez nyugtató. Fogadjunk, hogy most elsütötted azt a gonosz, cinikus mosolyod. -Erre a kijelentésére felnevettem. 
- Áldásom rátok. 
- Köszi, az jól jön - sóhajtott fel.
 - Gond van köztetek? 
- Lucy szüleinek nem vagyok a szíve csücske - mondta kicsit lehangoltan. - Szegény Lucy ma nagyon ki volt tőlük. Elég csúnyán összekaptak ma.
 - Oh. Sejtettem, hogy a szüleivel még gondotok lesz. Ügye nem tervez őrültséget?
 - El akart menni, de lebeszéltem róla.
- Ez egy okos húzás volt - feleltem határozottan. 
- Aaron? Hol vagy? - hallottam meg Lucy ismerős hangját a háttérből.
 - Mennem kell. Vár az asszony - nevette el magát Aaron, mire én is csatlakoztam jókedvéhez. 
 - Azt ajánlom, ha még akarod a tökeidet a helyükön találni, akkor az asszony szót nem említed előtte - adtam neki a jó tanácsot, majd ő nevetve letette a telefont. És akkor most menjünk szépen vissza Nyxhez, ahogy Aaron tanácsolta. Jól van Qhuinn, menni fog ne aggódj. Hogy a picsába ne aggódjak, mikor még járni is alig bírok. Csak tedd szépen egymás után a lábaid. Jobb, bal, jobb, bal. Na látod megy ez neked! Jó, asszem' kezdek megőrülni magammal beszélgetek. Amikor az ajtóhoz értem nagy levegőt vettem és benyitottam. Be kell vallanom még a lélegzetem is elállt. Ugyanis Nyx éppen öltözött át a zuhanyzásból. Már éppen a melltartóját vette, amikor észrevette,hogy bámulom.
- Belzebubra! Mióta állsz itt? - forgatta meg a szemeit. Oh, az a gyönyörű szempár.
- Csak nem rég óta. Nem láttam semmi érdekfeszítőt, ha az érdekel.
 - Na persze. Én is ezt mondanám. Egy perverz kukkoló vagy - nézett rám kihívóan. Fel akar hergelni, hogy jól szórakozhasson. Az ma nem fog sikerülni kisasszony. -Nem is szólsz vissza semmit? 
- Amit én mondani akarok, ahhoz nem kell beszéd - néztem rá, mire meglepetten bámult vissza. Óvatosan kezdtem el lépkedni felé. Amikor odaértem a kezemet felemeltem és végigsimítottam az arcán. Az álla alá nyúltam és gyengéden megcsókoltam. A csók hamar átváltott hevessé. Teljes birtokomba vettem a száját és a nyelvemmel felfedező útra indultam. Karjait a nyakam köré fonta én pedig felemeltem az ölembe. Elindultam vele az ágy felé és óvatosan letettem. Lágy csókokkal kezdtem el kényeztetni a nyakát, mire halk sóhajokat hallatott. Lejjebb haladtam a melleihez és gyönyörű halmait is kényeztetni kezdtem. Nem tudok betelni vele és már egyre türelmetlenebb vagyok. A kezemet játékosan végighúztam a combja belső falán, teste pedig ritmikus hullámzásba kezdett. Ideje lenne megszabadulni a melltartódtól bébi. Szabad kezemmel a háta alá nyúltam és megtalálva a csatot egy mozdulattal kioldottam. Egy pillanatra felemelkedtem, hogy gyönyörködhessek a látványban. 
- Tökéletes vagy - suttogtam immár a mellei közé. Halk nyögések hagyták el a száját az egész teste forróságban égett. A lent barangoló kezem felkúszott a csípőjére és elkezdte lehúzni róla a bugyit is. Miután az anyag eltávolítása sikeres volt, én is elkezdtem levetkőzni. A pólómtól kezdve a boxerig mindenem a földön hevert. Ismét Nyx fölé kerekedtem és megcsókoltam. Közben pedig szépen, lassan belé hatoltam. Mindketten ritmikus mozgásba kezdtünk és a tempó egyre csak gyorsult, míg el nem élveztünk mind a ketten. Óvatosan kihúzódtam belőle és melléfeküdtem. Magamhoz vontam, orromat belemélyesztettem a hajába és elnyelt az álom.





2 megjegyzés:

  1. Fhuu.... Nagyon jó lett és nagyon megörültem annak, hogy Aaron és Qhuinn jóban vannak. Nyx-ról (vagy mi) pedig eddig semmi hozzáfűzni valóm nincs...

    U.i.: Nagyon imádom és minél hamarabb folytassátok! ;)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Hapcii ❤ én annak örültem meg,hogy írtál :D A Kövi feji Pepii-é lesz :D Kiadtam neki parancsba amíg én itt Balatonon süttetem a hasam ^^ Puszii :-*

    VálaszTörlés